alus mieste

paskelbta: Birželis 17th, 2016 | autorius: bbzn | tema: nekategorizuota | nekomentuota »

tai va, su bendraminčiais išropojau į miestą alaus paragauti, tai įspūdžiai tokie, kad visos moteros papus ir subines ištempė į miestą parodon. atstatytos krūtinės ir trumpi sijonai is da best – panašu, kad, simple kalbant, dėmėsio trūkumas, o kalbant žmonių kalba – nedapistitas. atsiprašau už asmeninę nuomonę, aš šiandien irgi neblaivas, koks neblaivas gali būti save gerbiantis mamil’as po niekingų 3 ar tai 5 skystų alaus su meduoliais namuose. flegmatiškai ramios pasidabinusios moterys ir apatiški vyrai savo pokalbiuose vystė savo mintis ir niekas nieko nenorėjo daugiau. vyravo aukštakulniai koja ant kojos ir vyriški pokalbiai apie orą bei debesis, o drovios moterys su vyriškomis temomis nieko bendro neturi. tai ir bėga laikas pro šoną.


taros reforma

paskelbta: Gegužė 5th, 2016 | autorius: bbzn | tema: apžvalga | žymos: , , , | 2 komentarai »

buvo pas mane kieme rūšiavimo konteineriai – išvežė dėl nesuprantamų tikslų. valdžia priėmė taros depozito (užstato) įstatymą, tai mano krautuvėje tokios taros supirkimo savitarnos įrenginio nėra. kai priduodu kraujo, mėgstu raudono vyno bonkę išgerti (reikia skysčių pusiausvyrą atstatyti), kurios tara nedepozitinė. Kartais neatsispiriu alaus poreikiui, tai pirkti 0,5l taroje, kai sumoki užstatą, laikau savęs negerbimu – einu prie bambalių lentynos ir tai nevadinčiau blaivybės skatinimu. dažnai vartoju marinuotus burokėlius, tai slovikai nedepozitiniai, nors per metus sugeneruoju nemažą jų kiekį – jie niekam nereikalingi. kartais kai sportinu, lesu varškę su uogiene (sako reikia), tai ta tara irgi eina į konteinerį. sakyčiau, gal čia depozitas alkoholiui užmanytas, bet kad vyno stiklo bonkės taromatams irgi neįdomios. hmmm. kai trūksta gliukozės ar burbulų, pirkdavau mažą pepsi skardoje – ta irgi depozitinė net už 0,33 litro: po paskutinio pirkimo grįžau su 1,5 litro tarchūno bambaliu. ok, tarkime pirkimo skatinimas, bet prisigėriau kaip tankas ir burbuliavau visą  naktį – negerai. man taip ir neaišku, koks čia tikslas tos reformos. suprantu tik kad kažkas iš taromatų įrengimo ir priežiūros gerą biznį virina. ir bomžams lengvi pinigai. nu.


blogų savireklamos savaitė

paskelbta: Balandis 28th, 2016 | autorius: bbzn | tema: apžvalga | žymos: , , | 2 komentarai »

atsiradus veidaknygei, blogai beveik išmirė – tai, kas liko, tai arba komercija, arba idėjiniai. o ir visuomenė pasikeitė – atsirado kitos realizacijos priemonės. bet kad jau atėjo tų dinozaurinių blogų paplepėjimo savaitė, tai pasidalinsiu ir aš savo likusiais favoritais, kuriuos retkarčiais peržvelgiu ir laikau vertais dėmesio,

  • alkoholikai ir niekšai (supista bokalo magija) – truputį dingusi iš eterio, bet rašo žmogiškai, taip kaip yra, o ne kaip šypsodamiesi kalba aplinkiniai. nepagrąžinti tikrovė.
  • strelka belka – maistas man nei ten, nei kitur nėra neįdomus, nes gal ne vyrams kukinti, bet be maisto yra keistų temų, kuriomis smalsu akiratį praplėsti. ir iliustracijos dar gražios.
  • periodiškai akį užmetu į pamiršta.lt, nes kai norisi dviračiu kažką naujo be nuzulintų mtb trasų pamatyti, čia galima rasti užuominų. o paturistauti man patinka, tik laiko tam labai trūksta.

o dabar pailsinsiu kojas.


    hiit: laikas pokyčiams – pirmas kartas

    paskelbta: Balandis 20th, 2016 | autorius: bbzn | tema: dviratis, hiit, sportas | žymos: , , , , | 2 komentarai »

    hiit – high intensive interval training: treniruočių metodika, paremta nemažu trumpų stiprių intervalų periodiškumu. kaip ir ką daryti yra pilnas internetas, aš tik pasidalinsiu savo patirtimi pačiam taikant hiit treniruočių metodiką.

    ną ką, pirmas kartas buvo įspūdingas – garmin’e susidėliojau workout’ą (programą) ir pradėjau apšilinėti, o vėliau 30 sekundžių „all out“ kartojimas. jausmas gan dviprasmiškas – kas čia yra tos 30s tapkė dugnas, bet siūlau kiekvienam pabandyti, kad būtų supratimas. po kelių pakartojimų vos neapsivėmiau – buvo stipru, o organizmui – stresas. tą pirmą kartą suplanuotą pakartojimų kiekio neįvykdžiau, ne buvo bl%^t ir nx, o nuo dviračių staklių vos nulipau. specialistai nerekomenduoja hiit taikyti lauke, kur veikia įvairūs trukdžiai – vėjas, kalniukai, šviesoforai ar aštrūs posūkiai. lyg tyčia nesenai buvau įsigijęs elite turbo muin stakles, kurios, šiaip, yra gaidys, bet prisilietus darbščiosioms rankelėms pradėjo performinti.

    30 sekundžių – daug ar mažai? man – žvėriškai ilgas laikas, kai po 15 sekundžių pradeda degti kojos, o paskutines 10s yra ne mynimas o kentėjimas, kurio laukia dar daug pakartojimų. pulsui – galimybių viršus ir kažkoks atsistatymas, priklausomai nuo esamos formos. kenčiu toliau kiek galiu. koma. vakare užmigau galvai dar pagalvės nepalietus.


    taisyklingas sėdėjimas: ką daryti ir ko nedaryti

    paskelbta: Kovas 20th, 2016 | autorius: bbzn | tema: darbas, sveikata | žymos: , , , , , | 2 komentarai »

    klaidinga yra galvoti, kad yra tik vienas sprendimas mūsų problemoms gydyti, kai dažniausiai reikia bent 2-jų ar daugiau priemonių norimam rezultatui pasiekti. anksčiau rašiau apie ergonominę varier kėdę, kuri iš tiesų man patinka ir iki šiol aš ją naudoju, bet naudojant ilgesnį laiką atsiranda „šalutinis poveikis“, kurio aš anksčiau nebuvau įvertinęs. šioje situacijoje puikiai tinka dietologų pasakymas, kad maistas turi būti įvairus. mes esame linkę prie visko adaptuotis, todėl su laiku vaistu laikytas sprendimas nebūna toks veiksmingas ir netgi turi šalutinių ydų, kuriomis aš, iš savo patirties, ir pasidalinsiu.

    pasakymas, kad norime taisyklingai sėdėti, nėra tikslas pats iš savęs, nes šiuose žodžiuose nėra motyvacijos. tik motyvacija gali mums imti įvairių priemonių kažką keisti, todėl tikslas turėtų būti įvardintas kaip „tiesi nugara“, „nugaros skausmų sumažinimas“ ir t.t. o kad keisti reikės – tai jau faktas.

    • paprastą kėdę pakeisti ergonomine buvo vykęs sprendimas, bet nepakankamas. gan greitai sėdėjimas ant varier kėdės tapo vienu malonumo ir nekeldavo jokio nepatogumo. aš atradau keletą sėdėjimo pozicijų, nes viena būdavo per daug nuobodi ir kartais įkyri. standartinė, sūpynių, pozicija, ir paprastos kėdės, kai kojomis remiuosi žemę. 2 pozicijos – jau neviena ir tas gerai, bet per keletą sėdėjimo metų pastebėjau, kad pas mane nuo sėdėjimo vieni kojų raumenys sutrumpėję, o kiti – pailgėję, o tai jau nėra gerai, nes turi būti balansas. taip, nugarai viskas gerai, bet šalutinis poveikis atsirado kojoms, kurį reikėjo spręsti.
    • o sprendimas buvo – didelis pripučiamas kamuolys, kuo didesnis, tuo patogiau sėdėti. sėdėjimas ant kamuolio lavina lygsvarą, o ir sėdėjimo pozicija nėra sulenktomis kojomis. priklausomai nuo darbe naudojamos aprangos, sėdėti ant kamuolio galima ir kojomis neliečiant žemės. kamuolys, kaip ir ergonominė kėdutė, neturi porankių, todėl nugarai tas yra sveika. bet svarbiausias momentas yra ne kėdutės pakeitimas kamuoliu, bet pakaitomis abiejų naudojimas – dabar aš vieną savaitę sėdžiu ant kėdutės, o kitą – ant kamuolio. nenustebčiau, jeigu ateityje dar ir 3-ia sėdėjimo priemonė atsiras. darbe sėdėti ant standartinės kėdės man nesinori, nes visur aplinkui vien tik jos – namie, kavinėje, automobilyje.
    • grįžtant apie raumenų sutrumpėjimą ir pailgėjimą, kitas mano labai rekomenduojama priemonė yra keisti sėdėjimo vietą, ypač jeigu sėdima šonu į duris. nuo ilgalaikio tokio sėdėjimo mūsų kaklo raumenys taip pat adaptuojasi, todėl kaklo pasukimas į priešingą nei durys pusė turi mažesnę eigą, t.y. mažiau pasisuka. ir visa tai nuo ilgalaikio sėdėjimo. todėl kas 1-2 metus stengiuosi pakeisti darbinio stalo padėtį taip, kad į duris sėdėčiau priešinga nei prieš tai veido puse.

    mes visi siekiame turėti tiesią nugarą ir taisyklingai sėdėti, bet vienos priemonės, dažniausiai, tam nepakanka, o jeigu ir pakanka, atsiranda anksčiau nenumatytų ir neįvertintų savybių, su kuriomis taip pat reikia užsiimti. namie taikomos priemonės yra per trumpos ir aplinkui per daug demotyvuojančių veiksnių, todėl darbas – puiki aplinka tokiems sprendimams realizuoti.