selfservice sms marketingas

marketingas – viena iš populiariausių priemonių pritraukti įmonės klientus, sudominti juos, sužinoti tai, ko reikia esamiems bei potencialiems klientams, o mobilusis marketingas – šiuolaikinis efektyvus būdas pasiekti tikslines rinkas. vis labiau keičiantis santykiui tarp tradicinių ir elektroninių marketingo priemonių, yra tendencingas interneto ir mobiliųjų įrenginių panaudojimas marketingo kampanijose, nes žmonių masės nuo tradicinių spaudos ir televizijos kanalų pereina į vartotojų mases, vis daugiau dėmesio praleidžiančias internete ir iš rankų nepaleidžiant mobiliųjų telefonų bei delninukų.

didėjant interneto spartai, populiarėjant mobiliųjų įrenginių naudojimui, didėjant žmonių prisirišimui prie mobilaus telefono ar delninuko, tai tampa kasdienybe, žmonių gyvenimo ir bendravimo kultūra, todėl šiomis priemonėmis teikiami sprendimai visada yra šalia vartotojų, t.y. „po ranka“. augant bendravimo sms (short message service) žinutėmis kultūrai, sukuriama vis naujų idėjų ir sprendimų šiai terpei išnaudoti, o vienas iš jų yra automatizuotas reklaminių sms žinučių gavėjui pristatymas, naudojant sms siuntimo portalą www.smsdykai.lt. internautas, naudodamas šią nemokamų sms žinučių siuntimo svetainę, sutinka, kad gavėjui bus pristatyta ir papildoma reklaminė sms žinutė, kurios periodiškumas ir vėlinimas nuo originalios pradinės žinutės yra nurodomas reklamos užsakovo, o sms gaunamas ne tada, kai gavėjas to nenori, arba kai jis yra užimtas arba tiesiog jos nelaukia – ji yra pateikiama tada, kai jis labiausiai tikisi ją gauti, todėl būtinai ją atsidarys ir perskaitys. automatizuotų sms marketingo priemonių kūrimas keičia požiūrį į nusistovėjusių sms paslaugų pateikimą iš reklamos „siuntimo“ į jos „laukimą“.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.