dviračiu sporto salėje su activio sistema

šiandien kaune išbandžiau schwinn ic elite bike dviračio mynimą salėje su activio sistema. nusivežiau savo dviratininko batus, aprangą, kad būtų galima normaliai fiziškai išsikrauti. gyvai tai atrodo štai taip:

kaip veikia activio sistema – visiems dviratininkams po krūtine užsegamas daviklis, kuris fiksuoja sportininko pulsą, kuris per projektorių yra rodomas ekrane, kuriame matosi visų sportininkų pulsų duomenys. treneris muzikos pagalba užduoda tempą, todėl jums patiems reikia pagal savo galimybes pasididinti arba susimažinti krūvį, kuris jaučiamas minant pedalus. yra 5-ios pulso zonos: neutralus, lengvas, normalus, vidutinis ir dažnas. pagal sportininko amžių, kurį prie jo daviklio į sistemą įveda treneris, automatiškai sistema žino, kokiam amžiui kokios pulso atkarpos priklauso. visas akcentas yra – pulso reguliavimas ir pataikymas į trenerio sakomą pulso rėžį, kuris pateikiamas per garsiakalbius. yra keletas mynimo būdų: atsisėdus (rankos viena šalia kitos ant vairo), atsisėdus (rankos plačiau ant vairo), mynimas atsistojus (rankos kuo toliau nuo pedalų, vairo „ragų“ pradžioje) ir mynimas atsistojus, kai rankos viena šalia kitos, o sportininkas mina beveik stovintis (ne susilenkęs kaip prieš tai paminėtu atveju).

mano atsiliepimas apie tai:

pliusai:

  • teisinga prakaito liejimo forma;
  • gerai pradedantiesiems;
  • nebloga laisvalaikio leidimo forma mėgėjams;
  • trunka 45min.;
  • lavina ištvermę;

minusai:

  • nėra individualios programos (man jos norėtųsi;
  • man tai per silpna, norisi daugiau save realizuoti, išsikrauti, nepasiekiu savo galimybių ribos;
  • per trumpas laikas, galėtų bent 1,5val. būti;
  • netiko mano batai esamiems pedalams. mano batai štai tokie:o mano dviračio pedalai tokie, „kiaušinių plakėjai“ (angl. egg beater):
  • be dviratininko batų su technika nepadirbsi;
  • minti su paprastais sportiniais bateliais paskausta kojų padai, nes ji batas būna paverstos „c“, t.y. apgaubęs pedalą;
  • patalpose pritaikytas dviratis neturi gyvo dviračio žavesio, kad kiekvienu užmynimu jauti, kaip pasistumi į priekį;
  • labai nepatogūs gertuvių laikikliai, esantys ant dviračių;

mano reziumė: kaip mankšta – gerai, bet kaip treniruotė – ne (nepamirškime, kad mano treniruotės kilometražas ~50km, todėl daugeliui dviratis + activio, manau, yra idealus dalykas).

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.