lietuviški čiulbesiai

daug jų nėra – vibe ir blakė, jaunimui jie patinka, o pastarasis, kaip matosi ir iš jo turinio, dar ir į verslą orientuotas. tiek vienas, tiek ir kitas – twiter’io atmainos mūsuose, tik kad šaltos tokios. vibe nėra reklamos, ko ne[pasakysi apie blakę, kurioje dalis turinio taip pat reklama. kaip priemonė reklamai abu šie įrankiai neblogai tinka, kiekvienas turi savo auditoriją su metų skirtumu. vibe laimi neprivaloma registracija, bet pralaimi nestabilumu – jau ne pirmas kartas, kai ši svetainė neveikia, kartais po kelias valandas, kartais net ir dienomis. blakės darbingumo sustojimų nepastebėta, bet ji tiesiog nedžiugina savo sąsaja su vartotoju. backlink’ų skaičiumi laimi vibe: 1964 prieš 487, bet nusileidžia pagerank rodikliu: 3 prieš 4 ir alexa traffic rank’u: 685.788 prieš 817.899 (kuo mažesnis, tuo geriau). tai sako tik viena – reklaminį spam’ą reikia talpinti abiejuose, pradedant blake – paieškos sistemos gerai indeksuoja abiejų čiulbėjimo svetainių turinį. matosi, kad blakė juda į priekį – reklama ir nuorodų trumpinimas, ko nėra vibe – galbūt jiems to ir nereikia? vibe – sustojusi laiko mašina, kuriai arba judėti į priekį, arba konvulsiškai egzistuojant projektą bandyti palaikyti kitų projektų dėka, arba užsiimti juo rimtai ir pozicionuoti kaip garsiausią čiulbesį.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *