gurkšnis nuo prakaito lašo – sudervės lankas

prisimenant ankstesniu važiavimus ir lietų per juos, šiandien nusprendžiau gamtą motulę apgauti – 16:00 išmyniau nuo namų, kad spėčiau iki lietaus kažką su dviračiu nuveikti. maps.lt man padėjo parodyti mano šios dienos nuvažiuotą atkarpą: vilnius, grigiškės, vievis, dūkštos, sudervė, avižieniai, vilnius:

šiek tiek susivėlinau išvažiuoti, nes nuo 16val. vilniuje prasideda kamščiai, nors labai norėjosi išvengti važiavimo su bendru srautu siauriais arba remontuojamais keliais:

  • miesto pervažiavimas – važiavau savanorių pr., nes ten pakankamai platu, po 3 eismo juostas kiekviena kryptimi, todėl savanoriuose bus patogu pedaliuoti;
  • užkilimas ant kalno ir išvažiavimas iš miesto – kilti savanorių pr. tiesiai į kalną – per didelis eismas tokiu metu, kalno viršūnėje sunku važiuoti tiesiai, nes visi suka dešinėn, trakų kryptimi. kalno kelio pirma juosta siaura, ne pačio geriausio stovio, o sunkiasvoriai automobiliai, prasilenkiantys labai nedideliu atstumu, nemotyvuoja juo judėti. pasirinkau važiavimą titnago gatve, vėliau kaip per treniruotę kilau į gariūnų kalną pro elektrinę ir keliu beveik be eismo išlindau ties gariūnų statoil degalinę, posūkis dešinėn ir judu grigiškių link.

išvengiau ne tik kamščių, bet ir keletą nervų ląstelių kitam kartui sutaupiau. grigiškėse buvo 2 nemalonios atkarpos – pradžioje, kur eismo susiaurėjimas, ir pabaigoje, prie viaduko, kur taip pat vyksta kelio darbai – daugiau nepatogumų nebuvo.

kelias grigiškės-vievis labai gerai žinomas (studijuoju kaune, todėl į savaitė min 2 kartai vilnius-kaunas-vilnius), ne monotoniškas, vievį pasiekiau greitai, nes greitį laikiau ne mažiau 30km/val. šioje ypač gerai kepino saulė, važiuodamas mačiau, kaip nuo nosies, veido, antakių laša prakaito lašai ant žemės ir dviratininko akinių ir kartais gauni prakaito lašo gurkšnį. praeitą kartą, kad išvengti grigiškės remontų sudarytų automobilių spūsčių, į kauną iš vilniaus judėjau pro sudervę ir vievį, tai dėmesį atkreipiau į kalnuotą vietovę, kuri daugiau įkalnių turi važiuojant iš vievio pusės – taip ir gimė mintis išbandyti šią atkarpą, nes ir keletą dviratininkų važiuodamas pastebėjau – sugundė. atkarpa nuo vievio iki neries tilto – prastos kelio būklės, duobės užlopytos, bet lopas ant lopo, kuriame dar lopas, o kitos duobės su kranu iškeltos. kelias panašus kaip kaune jonavos g. tik šiek tiek prastesnis. nusileidimas nuo 1-ojo didelio kalno, keletas nedidelių įkalnių – nieko ypatingo, tik lašinius atsikračiau. kelias nuo tilto per nerį – jau geras, iki posūkio į kernavę kelias turi kokia ~30cm asfaltuotą kelkraštį, puikiai tinkantį dviratininkams. nuo neries buvo keletas didesnių įkalnių, bet ne tai, ko aš tikėjausi. pasukus keliu dūkštos link, nuomonė pasikeitė – visą laiką kelias veda šiek tiek į įkalnę su periodiškai pasitaikančiais didesniais kalniukas, kuriuos įveikti tenka pedaliuojant atsistojus. pradėjo jaustis, kad jėgos reikia ne tik įkalnėms įveikti, bet ir pastoviam judėjimui į priekį. šioje atkarpoje dar buvo geros 2 įkalnės. įvažiavus į avižienius, kelias toks pat, kaip atkarpoje vievis-neries tiltas, žodžiu, prastas ir kratantis, bet miestelio ilgis įspūdingas ir kartu su kalniukais ir vingiais. pravažiavus avižienius, kelias iki vilniaus vienas malonumas, nes judant kita kryptimi jis vėliau patampa automagistrale (greitkeliu).

dar vienas pastebėjimas – jau ne pirmą kartą pastebiu, kad rimčiau atrodantys dviratininkai, pasisveikina: kas galva linkteli, kas, kaip šį kartą, ranką pakelia, o tai, iš tiesų, mane nuteikia labai optimistiškai.

kelionėje sunaudojau 0,7l vitargo, 0,5l mineralinio, šokoladinį batonėlį „nomeda“ – 1vnt., treniruotės važiavimo laikas 2:51val., nuvažiuotas atstumas 79,98km, vidutinis greitis 27,9km/val., prieš važiavimą svoris buvo 85,3, po važiavimo – 83,2kg. leškoms jau jaučiasi, kad ne š malė.

p.s. nelijo

4 komentarai on "gurkšnis nuo prakaito lašo – sudervės lankas"


  1. eina šikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Atsakyti


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.