svorio metimas #2

pratęsiant svorio metimo temą, dar keletas asmeninių pastebėjimų šia tema:

  • nepirkite daug maisto, o dar geriau yra kuo rečiau vaikščioti į maisto prekių parduotuves – kuo jūsų šaldytuvas bus tuštesnis, tuo bus geresni rezultatai;
  • dietos laikymesi didelis jūsų pagalbininkas – nemėgiami orai, nes kai lyja ir šaltai oi kaip nesinori nosies iš namų kišti, kad nueiti į krautuvę ir nusipirkti kažko valgomo;
  • nekaloringas arba mažai kaloringas maistas taip pat teisingas pasirinkimas – tai vaisiai (ypač gerai tinka obuoliai), daržovės, pieno produktai, grikiai, žuvis (ypač tunas), krabų lazdelės, duoniukai ir t.t.;
  • pamiršti liftus ir visur judėjimą automobiliu – pramankštinsite ne tik kojas, bet ir sudeginsite vieną-kitą kaloriją;
  • per dieną išgerkite ~2l negazuoto mineralinio vandens, kuris ne tik būtinas organizmui, bet ir skrandyje užima vietą, slopina alkio jausmą;
  • venkite prieskonių (ypač prieskonių mišinių), kuriuose gausu įvairių „e“, kurie tik skatina apetitą;
  • paskaitykite knygą polis bregas „badavimo stebuklas“ (knyga rusų kalba) – galbūt jums kils naujų minčių dėl gyvenimo būdo.

3 komentarai on "svorio metimas #2"


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *