vynuogių skonio pasivėžinimas

jau įprastai ir nuobodžiai – gariūnai, ant dviračio 3:18val., numintas atstumas 72,52km, svoris po treniruotės – 81,00kg (kol kas mažiausias šiame sezone). atrodo neturėtų kilti nei minčių, nei klausimų – sėdi ir važiuoji, bet vis dar atrandu naujo (tik nežinia, ar ilgam):

  • važiuojant į kalną stengiuosi žiūrėti 2-3m. į priekį, nes kai matai, kiek dar kalno liko – jėgų tai neprideda;
  • jeigu važiuojant atsistojus jau esu vikresnis, tai apleidau mynimą įkalnėn atsisėdus – tam reikia daug fizinių pastangų, vadinasi dar vienas momentas, kurį reikia treniruoti;
  • smagu treniruotis dviese, ypač jeigu jėgos apylygės – vienam važiuojant pirmam, kitas pasitempia ir bando neatsilikti, o pirmą ant uodegos kabantis dviratininkas skatina palaikyti jam beveik maksimalų važiavimo tempą;
  • man dar treniruotis ir treniruotis iki normalios formos.

šiandien neiškenčiau ir nusipirkau vitargo elektrolito 2kg (nemažo dydžio kibirėlis), nes savąjį jau buvau sunaudojęs – ar citrinų skonio, ar vynuogių, tas vitargo man visas vienodai kisielius. jeigu vienam važiavimui reikia 70g, tai turėtų užtekti 28-iems kartams.

Komentarų: 1 on "vynuogių skonio pasivėžinimas"


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *