krūvio didinimas – gear up

šiandien važiavosi lengvai, ne taip kaip prieš dvi dienas pirmadienį – tada tai padangos pustuštės, tai kiaušiniai spaudžia, tai užpakalį trina, tai jis dar ir kvadratinis – žodžiu, užvakar buvo begalė priežasčių nevažiuoti. o šiandien važiavosi gerai todėl, kad gerai pailsėjau (vakar visą vakarą ir naktį pramiegojau), teisingai pasimaitinau. todėl šiandien dasipūčiau galinį ratą ir išriedėjau.

žemiau pateikiu gariūnų kalno treniruotės krūvių lentelę – minant stovint nuo 2-o karto padidinau krūvį, t.y. paaukštinau bėgį. važiavimą stovint ir sėdint derinau pakaitomis – vienas ratas vienaip, kitas – kitaip. pirmas ratas man visada sunkus, kiti – kur kas lengvesni.

važiavimas sėdint privalumas yra tame, kad dirba apatiniai kojų raumenys (iki kelėnų) ir atsiranda jėgos momentiniam šuoliui, boost’ui. tokia treniruotė lengvina ir ilgesnį važiavimą nedidelėn įkalnėn. keletą kartų minant sėdint kalno viršuje jau buvo „užkaitę“ raumenys, kaip ir stovint kopiant paskutinį ratą.

grįždamas atgal išmatavau vilniaus savanorių pr. atstumo gabalą – nuo kalno apačios (neste degalinė) iki pirmojo statoil (prie vilkpėdės g.) yra lygiai 2,7km.

šiandienos važiavimo laikas 2:49val., įveiktas atstumas 65,44km, svoris po treniruotės 80,6kg (rekordas šiais metais), treniruotės metu išgėriau 1,5l skysčių.

grįžtant dar pagalvojau, kad mano trasa visai tiktų vilniaus dviračių maratonui, kaip kad kaune jonavos g.

o reziumė dar užvakar buvo aišku – dar daug žolės neapšiktos, todėl dar minti ir minti.

3 komentarai on "krūvio didinimas – gear up"


Komentuoti: bbzn Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *