+20% daugiau

darbas, valanda miego, naujas papildas acetyl l-carnitine ir +20% daugiau gariūnų kalno. nežinau, ar 4-ių dienų pertrauka, ar naujas maisto papildas tai įtakojo, bet šiandien jau treniruotės pabaigoje ir dabar skauda kojas ir kojų sąnarius, o minant labai troškino, dėl ko jau baigus įkalnes neturėjau nė lašo vandens 0,7 litro dviračio gertuvėje – vilkpėdės statoil mane gelbsti kiekvienos treniruotės metu grįžtant miesto link.

šios dienos rezultatai man patinka, nes kalną įveikiau 2-iem ratais daugiau, t.y.+20% jau įprastos normos.

iš tiesų verta pakalbėti apie dviračio mynimo būdus, pedalavimą, apie ką šiandien galvojau ir kai ką išbandžiau:

  • minama stovint ir dviračiu linguojant į šonus – galvojau, kad taip yra lengviau, nes iš inercijos lyg užmeti dviratį į priekį – geras būdas pradėti mankštintis minant į kalnus, įprastas (buvo?) mano kopimas į kalnus;
  • dviračiu minama stovint bet juo nelinguojant į šonus – ką šiandien ir atradau bei išbandžiau. aš tai vadinu „kareivuku“, nors geriau tiktų stūmoklio apibūdinimas – dviratis į šonus nelinguoja, dviratininkas lyg pritūpimus darytų – nugara tiesi ir nejudanti į šonus, t.y. dviratininko judėjimo dviračio rėmo ašimi. pabandžiau ir buvau nustebęs, kad taip minant kalnas man lengviau pasidavė, nors taip važiuoti nėra lengva, reikia įprasti – čia jau technikos dalis. kojų raumenys didžiąja dalimi dirba tie patys, bet ne 1:1 – palyginimas galėtų būti atsispaudimų darymas plačiomis rankomis ir rankomis pečių lygmenyje – skirtumas tikrai yra.

nuvažiuotas atstumas 73,88km, važiavimo laikas 3:11val., vidutinis greitis 23,1km/val., svoris prieš važiavimą 82,3kg, po važiavimo (važiavimo metu išgerta 1,7l skysčių) – 80,1kg (vėl rekordas).

Komentarų: 1 on "+20% daugiau"


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.