omnitel kaip visada žavingas

šiandien rytinis išankstinės mokėjimo kortelės ežys papildymas vis dar tęsiasi. jau nebe pirmą kartą ežį pildau sos būdu, tai nebe naujokas šioje procedūroje. kaip ryte gavau sms žinutę, kad apie papildymą būsiu informuotas trumpąja sms žinute, tai jau pusdienis, kai ežys dar neuslaukė sos pagalbos ir mano papildymo. bala nematė, skambinu 1533, priverstas pasirinkti paslaugą už 0,99lt, nors ir ne dėl savo kaltės, ir kalbu su konsultantu, kuris mane bando įtikinti, kad viskas veikia, nes jis dabar iš karto tai patikrinęs, bet kažkodėl negali pažiūrėti mano siųstos sos sms žinutės turinio ir kodėl ežys nepasipildė. požiūris į klientą liūdnas – vietoj to, kad išsiaiškinti ir padėti klientui, jie mat eksperimentuoja – bandykite dar kartą, gal ne taip ką surinkote – tai kaip aš tada gavau atgalinį pranešimą, kad nuo mano sąskaitos bus nuskaičiuoti pinigai ir priskaičiuoti mano pildomam ežiui. vat tik neaišku kada – šiais metais, ar dar kitais.

praeitos savaitės akibrokštas – 4-adienį sulaukiau omnitel televadybininko skambučio, kad galiu pasikeisti planą į tokį ir anokį, gauti telefoną ir kita bla bla. sutarėme, kad viską parašys elektroniniu laišku kitą dieną, t.y. penktadienį. šiandien jau kitas penktadienis, savaitė po žadėtojo, o nei skambučio, nei elektroninio laiško su pasiūlymu nėra. tas pats konsultantas, kur dėl ežio skambinau, man porina, kad gal man vadybininkas susirgo – o tai kokio velnio tada žadėti ir pas juos daugiau vadybininkų nėra? aiškėja, kad darbų pasiskirstymas neegzistuoja, o klientų valdymas, jeigu toks iš viso yra, apgailėtinas.

bet tai kai visiems yra px – štai ežio ledo kaina web’e yra 5lt, o savitarnoje – 7lt:

kai omnitel pradės dirbti žmonės su galvomis, o ne su >10 metų begalvių stažais, tada situacija pradės keistis.

5 komentarai on "omnitel kaip visada žavingas"


    1. dauguma mano žinomų omnitel darbuotojų yra ilgamečiai įmonės darbuotojai. tiek, kiek su jais susidūriau, tai dauguma jų tik egzistuoja ir save per daug sureikšmina, darbas jiems ne savęs realizavimas ar prisidėjimas prie įmonės, o savęs pastatymas aukščiau už visus. kaip elgiasi vadovai, taip elgiasi ir pavaldiniai – visi svarbūs, nė vieno nepastumsi. tie, kurie nori tobulėti – jiems nėra lengva, o tie ilgamečiai, kurie jau nebedirba, suprato, kad yra ir kitas pasaulis, kuriame gali save atrasti. galų gale – motyvacija, psichologiniai dalykai, tobulėjimas, karjera ir t.t. tokių straipsnių pilnas internetas, daugumoje jų nuomonė yra vieninga.

      Atsakyti

  1. Prieš savaitę ir aš nusivyliau Omnitel. Nuėjau į saloną paklausti ar galima iš Ežio pereit į neterminuotą abonentą. Pasakė, kad negalima. Kadangi konsultantas/pardavėjas nelabai įtikinamai nuskambėjo, paskambinau tavo minėto support’o numeriu. Ten, paklausus, pasakė „mes nežinom“. Kaip gali support’as, imdamas 1lt/skamb. taip atsakyti? Po kelių dienų, nuėjau į tą patį Omnitel saloną nutraukti turimo Omnitel sutarties. Tuo pačiu pasiskundžiau, kad nusivyliau jais, jog negalima pereit iš Ežio į neterminuotą abonentą. Atsakė „Tai galima“. Beje, per paskutines dvi savaites, kai pildžiau ežį internetu, po papildymo procedūros, sumokėjus ir grįžus į e-banko sistemos, rašė, kad operacija nepavyko. Gerai, kad sąskaita visgi pasipildė. Anyhow, perėjau dabar į Tele2 studentišką abonentą – gal geriau bus.

    Atsakyti

  2. su nežinojimu iš viso apsileidimas, nes konsultantas tokio žodžio net neturėtų vartoti – jei nežinai, registruoji problemą, bet klientui visada turi išlikti paslaugus ir mandagus. anksčiau buvo pas juos „slaptas klientas“ (kalbu apie salonus), įdomu, kaip dabar?

    Atsakyti

Komentuoti: bbzn Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.