treniruotė – 20% = alus

ir nesvarbu, kad šiandien aš pasikeičiau dviračio padangą, finišuoti, o ne būti diskvalifikuotam vilniaus maratone nėra jokių galimybių.

šiandien visą kelią apie tai galvojau:

  • paskaičius nuostatas: sportininkų startas 15:00, o rezultatų paskelbimas 17:30. daug galvoti čia nėra ką – vidutinis greitis pirmųjų baigusiųjų bus ~40 km/val. + 20 min. laiko likusiems dalyviams;
  • mano vidutinis greitis planuojamas ~30 km/val., taip kad oi kiek ratų jie man pro šonus dės;
  • po 20 min. sporto klasėje nuo pirmojo baigusiojo visi bus diskvalifikuoti, vadinasi – ir aš;
  • prisiminiau draugo įspūdžius iš kauno maratono, tai jis su savo ~30 km/val. greičiu nuo pirmųjų atsiliko valandą! 20 minučių čia neišgelbės;
  • gaila, kad ausinukų negalima naudoti – nežinosiu, kada pirmasis finišavo – orientacijai;
  • galvojau apie diversiją su pupelėmis ar dar kuo į jas panašaus, kad už mane važiuojantys gautų dujinę bombą – juokinga, ar ne? svarbu pačiam į kelnes tų pupų nepridėti;
  • mano technikos dalyvavimas (jeigu dalyvausiu, žinoma), geriausiu atveju su plentiniu dviračiu turi tik tai, kad jo pavadinimas yra „dviratis“ – daugiau jokių panašumų;
  • aš jau nekalbu apie profesionalus su savo technika, veteranus o ir šiaip gimusius su dviračiais;
  • vienintelis ką galiu padaryti – sudalyvauti!

nenukrypstant nuo temos, šiandien nelengva minti po 3-jų dienų pertraukos. normaliai tobulėti, kaip minimum reikia bent kas antrą dieną rimtai sėsti ant dviračio. šiandien besikankindamas su pedalais išvedžiau teoriją: vietoj kas 4-os dienos dviračio kankinimo, tomis dienomis gėrus alų, rezultatas būtų tik 20% prastesnis, nei kad tomis dienomis dviračiu kankintis karštyje. man toks dviračio mynimo periodas – peilis totalus, visai nėra jėgų, energijos, jaučiuos tešliu būdamas ir smėliu važiuodamas. norint tobulėti, reikia daugiau ant balnelio sėdėti.

šiandien jokių l3 ratų nebuvo, tik 15-a sėdimų įkalnių – užkyli į viršų ir iš karto leidiesi. tikslas buvo tik 10, sunkiai sekėsi tai pasiekti, o po to atsirado antrasis kvėpavimas ir motyvacija: 2 ratus viršaus už vyrišką giminę, dar 2 ratus už kažkokį asmeninį paukščiuką smegenų palėpėje velomaratono tematika, ir dar vienas viršaus, nes skaičius 15 gražiai atrodo. viso – 15 įkalnių. važiavimo sausa statistika: nuvažiuotas atstumas 74,81 km, viso laikas 3:04 val., vidutinis greitis 24,3 km/val., maksimalus greitis 57,2 km/val., svoris prieš 81,9 kg, svoris grįžus – 79,8 kg, kelionėje išgerta 1,5 litro skysčių.

9 komentarai on "treniruotė – 20% = alus"


  1. ignalinoje trasa per miškus buvo, technika ten labai groja, treke jai kur kas geriau sekasi išnaudoti savo raumenų jėgą 🙂 žodžiu, bus įdomu 😉

    Atsakyti

  2. tai aisku,kad ji nesiruose 1 vietos uzimti, gal net gamta gerejosi 🙂 o greiciausia dviračiu sporrto populiarinimo misija atliko. Tik noriu pasakyt kad tiek treniruojantis griekas nesudalyvaut-turesi atspirties taska kt metams

    Atsakyti

  3. Kodėl diskvalifikuos? Klasifikuos nurodant kad atsilikai pvz. 2 ratais ir tiek…

    18. „Velomaratono“ finišas:
    Vienu ratu ir daugiau atsilikę dalyviai finišuos po lyderio finišo – jiems nebus leidžiama važiuoti daugiau ratų, o atsilikimas bus įrašytas iki finišo likusių ratų skaičiumi.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.