mobilaus ryšio operatorių savitarnos svetainės

optimizuojant popierinių sąskaitų siuntimą paštu ir taupant medį, iš kurio gaminamas popierius joms, verslo sąnaudų taupymas ir pridėtinės vertės klientams sukūrimas gali atnešti dvigubą naudą, todėl teisingas žingsnis link to – savitarnos svetainė, kurioje pats vartotojas gali valdyti savo asmeninę arba įmonės sąskaitą, paslaugas, matyti skambučius ir išsiųstas sms žinutes. daugelis į bankų skyrius eina vien dėl to, kad vienokių ar kitokių operacijų negali atlikti per internetą (pvz.: atostogų kelionei išsikeisti valiutos) , todėl ir mobiliųjų paslaugų valdymas, sąskaitos likučių peržiūra ir dar daugelį operacijų tiesiog patogų stebėti neiškeliant kojos iš namų. tokias savitarnos, arba kitaip dar vadinamas „mano“ didieji mobilaus ryšio tiekėjai turi – omnitel, bitė ir tele2, o tiesiogiai kaip vartotojas esu susidūręs su omnitel, ežys, labas ir pildyk, todėl apie juos detaliau.

omnitel: + kad yra, galimybė siųsti sms, – lėtai veikia, nėra išsiųstų sms istorijos, nepatogi navigacija, šaltos spalvos, apmokama sąskaitų išklotinė

ežys: + nesenai atsirado (!), – tam pačiam elektroninio pašto adresui galima užregistruoti tik vieną numerį, o be elektroninio pašto adreso registracija negalima (taip ir nepavyko užsiregistruoti, nes kantrybė baigėsi)

labas: + greitai veikia, patogi ir greita registracija, yra išsiųstų sms istorija, galimybė siųsti sms, patogus valdymas ir navigacija, šiltos spalvos, rodo sąskaitos likutį, – iš savitarnos sąskaitos neina papildyti kvitu

pildyk: + patogi ir greita registracija, – nerodo sąskaitos likučio, iš savitarnos nėra numatyta sąskaitos papildymo kvitu, nėra išsiųstų sms istorijos, nėra galimybės siųsti sms

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *