nusivylimas mezon (ne)internetu

poreikį mobiliam internetui reikėjo realizuoti, o kadangi nei omnitel omni connect ar bitė vodafone vadinti mobiliuoju internetu tiesiog neapsiverčia liežuvis, teko rinktis vieną iš vieno ir šventai tikėjau, kad jeigu vilniaus troleibusai pasirinko šią interneto tiekimo priemonę, tai nenusivilsiu ir aš. pasirinkau ir išdėstysiu pasirinkimo procesą:

  1. pagrindinis kriterijus – greitaveika, kurią lietuvos radijo ir televizijos centras (lrtc) su mobiliuoju wimax 4g internetu mezon planu „pramogauk“ pasiūlė didžiausią, t.y. iki 10 mb/s už 69 lt mėnesinį mokestį.
  2. vietoj wimax usb modemo samsung swc-u200, kuris traukdavo tik iki 10 mb/s, lrtc pasiūlė seowon intech swu-3220a, kurio maksimalus duomenų atsisiuntimo greitis jau 29 mb/s – vėl pasirinkimas vienas iš vieno;
  3. ilgas sutarties forminimas, greitas paslaugos aktyvavimas – kol kas viskas atrodo gerai;
  4. diegimas paprastas, usb modeme yra tvarkyklės tiek 32, tiek ir 64 bitų sistemoms;
  5. penktadienį vakare internetas jau dūzgė;
  6. šeštadienį keletą kartų buvo pastebėtas „klaida nustatant tapatumą“, po kurio internetui paleisti reikėdavo pamygti „jungtis“, nes automatiškai kažkodėl nejungdavo, nors buvo nustatyta, kad jungtųsi, o susijungimas ne visada iš pirmo karto įvykdavo. ryšio signalas tikrai geras, 4-5 padalos iš 5 galimų.
  7. sekmadienį (po 2-jų dienų nuo įsigijimo) internetas iš viso nustojo veikti, klaidos pranešimas matytas – klaida nustatant tapatumą“. ištraukimas ir vėl įdėjimas, tvarkyklių perdiegimas ir bandymas su kitu kompiuteriu teigiamų vaisių nedavė. pirmasis skambutis į pagalbos centrą, kur ausį rėžia įrašytas šaltas moters balsas, kurios svajonė būti robote. užregistruota problema, pirmadienį laukiamas techniko skambutis.
  8. pirmadienį skambučio nėra, atėjus antradieniui vėl skambinu į mezon’ą ir pakartotinai apie save primenu. tą pačią dieną sulaukiu skambučio iš mezon, po kurio esu informuotas, kad su naujais seowon modemais pasitaiko panašių problemų, bet manęs tai neguodžia – interneto vis dar nėra. mezon atstovas pažadėjo, kad kitą dieną (trečiadienį) man paskambins jų techninis specialistas.
  9. trečiadienis – skambučio nesulaukiu, pakartotinai registruoju problemą, žada vėliausiai kitą dieną paskambinti.
  10. atėjo kita diena, ketvirtadienis, techninio darbuotojo skambučio nesulaukiau, vėl skambinu į mezon, vėl žada vėliausiai kitą dieną susisiekti, tik šį kartą dar labai atsiprašo už nepatogumus;
  11. penktadienį neskambinau, nes nebuvo nuotaikos, bet beveik vakare paskambino jie – modemą reikia vežti į garantinį mttc centrą viename vilniaus gale, o pakaitinį įrenginį, ne seowon, o samsung, galiu gauti tik jų buveinėje prie televizijos bokšto. fantastiškas nepatogumas.
  12. penktadienį turėdamas laisvo laiko ir noro, pabandžiau mezon internetą paleisti dar viename kompiuteryje ir man pavyko! po viso to, ankstesniame kompiuteryje mezon internetas atsirado tik išdiegus ir vėl naujai įdiegus mezon programinę įrangą.
  13. šeštadienis – ryte internetas veikė, vėliau vėl problemos su tapatybe, bet rankiniu būdu internetas veikti pradėjo.

reziumė: per 7-ias dienas, internetas sumoje veikė 2-3 dienas, vadinasi >50% packet loss, kas reiškia, kad internetas yra šūdinas. vienintelis pliusas yra tai, kad kai internetas veikia, jis veikia gerai ir sparčiai. žemiau pateikta 22 val. (dar) veikimo statistika.

21 komentaras on "nusivylimas mezon (ne)internetu"


  1. jie ir minėjo, kad samsung yra ištestuotas ir laiko patikrintas, o štai naujasis modemas dar turi niuansų tvarkyklėse. servisas pas juos tikrai prastas. džiugu, kad pas tave veikia, o man dar reikės iki to daeiti.

    Atsakyti

  2. ačiū už atsakymą, bet kuom skiriasi vienas raštu/paštu, nuo keleto skambučių telefonu? nuo savaitgalio modemas pradėjo veikti, bet nežinia, kaip ilgam. važiuoti po visą miestą, kad pakeisti vieną modemą kitu, kad nuvežti jį į garantinį ir po to vėl tą patį atgal kartoti – atsiprašau, bet laiko ir kelionės sąnaudos susidaro nemažos, nekalbant apie paslaugos nesuteikimą. jeigu problemos kartosis, teks atsisakyti sutarties ir viską grąžinti.

    Atsakyti

  3. Turejau seowin, susimainiau i samsung kad ant linux eitu , veikia gerai. Pastebejau kad samsung tikrai geresnis bet risys su juo truputi silpnesnis, bet didelis pliusas samsung kad labai lengvai susitvarke ant lunux, madwimax.

    Atsakyti

  4. Pasirodo darosi populiaru kompanijom ieškoti info apie save internetu ir diskutuoti pas blogerius.

    Aš neseniai su Senukais diskutavau… pas tave LRTC atrašė. Tiesa.. atrašė jie kaip visada – savo stilium 🙂

    Atsakyti

  5. Turiu mezon yzi apie metus laiko, truksta signalo stiprumo. Jei nera arti kitu pastau tai traukia neblogai ir tai padejus prie lango ant palanges , nes kambario viduje krenta nuo penkiu padalu iki vienos, o jei teritorijoje daugiau pastatu, tai ir ant palanges vos viena padala traukia. o viduje isvis rysio nera. Isbandyta daugelyje vilniaus vietu. Pliusas kad neribojamas, minusas kad labai silpnas signalas

    Atsakyti

  6. Taip an palanges padedu,gera rysy rodo,bet norint jutubei ka paziuret tai ilgai ilgai lauki kol uzkraus,kol nervai neatlaiko ir iseini is jutubes o veza vos 3-4 gib ar kaipten o turetu but bent 54.ssss mezonas.

    Atsakyti

  7. labai blogas internetas,niekam nerekomenduoju,nes pati savo kailiu patyriau,kad tai veikia tai neveikia,skambini vis ir registruoji gedimus,bet internetas vis neveikia, o babkes tai skaiciuoja….

    Atsakyti

  8. Skambink neskambines, nieko jie nepades. Geriausiu atveju paskambins sh pamals ir pasibaigs ju pagalba. Jeigu taip sutaps kad oras pageres tai gal ir interneto rysis pageres, o jei ne tai ir toliau sedesi prie savo „suskilusios geldos“.

    Atsakyti

  9. Gal kam pasiseke atsisakyti Mezon paslaugos. Bandziau draugiskai susitarti, bet tokios arogancijos tikrai, is paziuros atrodancios imones, nesitikejau. Paslauga esu visiskai nusivyles. Buciau dekingas uz gera patarima.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *