omnitel gerovės mokesčiai

būnant vartotoju visada norisi aiškumo už ką yra mokami pinigai ir kokios paslaugos ar prekės už tą piniginę vertę privalo būti suteikiamos. apčiuopiama ir tiksli informacija yra skaidrumo ir informatyvumo požymis, atribojantis paslaugos ar prekės teikėją nuo nuo lengvai ir sunkiai pamišusių vartotojų. detalumo lygis turi būti nei per daug gilus, nei paviršutiniškas, t.y. jis turi būti pritaikytas statistiniam vartotojui. bendro naudojimo paslaugose pareto principas (20/80% taisyklė) čia dažniausiai netinka, nes 80% nepatenkintų vartotojų gali tiesiog užpypinti net ir didelę įmonę, savo pasirodymais, žiniasklaidos priemonėmis ir dėmesiu neigiamon pusėn ženkliai įtakoti pelningiausią 20-uką. perkant pieną, kurį aš mėgstu, man pilnai užtenka produkto taros tūrio (svorio), riebumo, galiojimo datos ir kainos, bet rankose vartant omnitel sąskaitos išklotinę, informacijos man maža.

kultūra ir aplinka auklėja mus būti atsargiais ir nepatikliais, o periodiškai į viešumą iškylantys mobiliųjų operatorių sąskaitų netikslumai tik dar labiau šį jausmą grūdina. omnitel gerovės mokesčiai – mintis matant skaičius sąskaitose, kurių detalizavimas nėra įmanomas nei užsisakius išklotinę savitarnos svetainėje, nei skambinant į pagalbos centrą. tai lyg mozaika, gudri spėlionė vietoj paprasto aiškumo.

  • kiti mokesčiai – skiltis paslaugų sąskaitoje, kuri skiriasi daliai abonentų skiriasi. nėra galimybės pamatyti šio skilties skaičiaus formulės sudedamųjų – kokios tai paslaugos ir kada jos buvo vartotos nepasakys net detali savitarnos išklotinė, kuri kainuos 1 lt, bet aiškumo nesuteiks. prie šio skaičiaus nėra ir žvaigždutės, paaiškinančios bent paslaugų apimtį, patenkančių į šį skaičių. mano atveju vienintelis detalizavimas – gan nemalonus pokalbis su omnitel telecentro darbuotoju.
  • papildomos paslaugos – analogiškai kitiems mokesčiams, kas dar labiau mažina aiškumą. papildomai dar vienas neaiškumas kliento kantrybei bandyti.
  • paslaugos neapmokestinamos pvm turi žvaigždutę-paaiškinimą: papildomos paslaugos, neapmokestinamos pridėtinės vertės mokesčiu. reikia suprasti, kad prieš tai buvusios papildomos paslaugos yra pvm apmokestinamos, bet už kokias „papildomos paslaugas“ buvo paskaičiuoti mokesčiai, lieka neaišku.

omnitel su paslaugų detalizavimu perlenkė lazdą ir savo sąskaitose pateikia per didelį kiekį neinformatyvios informacijos, vietoj to, kad suteiktų bent savitarnoje galimybę gauti išsamią ir tikslią informaciją. o kol to nėra – omnitel gerovės mokesčiai.

5 komentarai on "omnitel gerovės mokesčiai"


  1. tavo saskaitos tipas – konsoliduota saskaita. konsoliduota saskaita tai tokia sutrauktine, dazniausiai naudoja imones kur turi daug abonentu, kad nesiustu 50lapu uz kiekviena nr. jeigu tavo numeris nepriklauso imonei – geriau paprasta saskaita naudok, matysi viska kur kas placiau 🙂

    Papildomos paslaugos – pvz, taksi iskvietimai, 118, visokie balsavimai ir paslaugos trumpaisiais numeriais.
    Paslaugos neapsmokestintos pvm – tai yra aukojimai, parkavimas

    Atsakyti

  2. Pasikeisk sąskaitos tipą.
    Omnitel yra dviejų tipų sąskaitos paprastos ir konsoliduotos. Pastarosios labiau tinka įmonėms kurios turi daug numerių ir nereikalauja didelio detalumo. Visi numeriai kaip ir tamstos atveju atvaizduojami viename lape(lenteleje).
    Privatiems klientams aiškesnės sąskaitos yra „paprastos“.
    Sąskaitos tipą galima pasikeisti savitarnoje.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *