kurį laiką dar skaičiau marketer.lt, paskutiniu metu vis rečiau ir rečiau, nes svetainė, mano galva, pradeda neatspindėti savo tikrojo pavadinimo. štai keletas mano pastebėjimų:
- pasikeitė svetainės „a“ dizainas, pakito „b“ išorė – nieko naujo ir nieko įdomaus ir aktualaus, o laikantis šia linija tikrai neprakusi ir marketinge nei naujo, nei seno, nei įdomaus nesužinosi, o tokie pokyčiai kaip pats faktas – niekam neįdomus. trūksta analizės, kuriai reikia skirti laiką ir dar kažką protingo parašyti, kodėl pakito navigacija, kokiu tikslu, kokios rizikos arba kam tas pokyčio eksperimentas – teorija yra sausa šaka;
- pradėjo darbo skelbimai rastis – visiškas „internetinis marketingas“, kuris ieško projektų vadovo;
- turinyje nėra analizės, tik plikas vienintelis faktas – atsirado nauja svetainė, pasikeitė kita – atmestinas darbas bet kaip užpildant marketer.lt turinį;
- pradėjo net komiksus publikuoti;
- į e-mail’us neatrašo 98% – tai kam jis tada duotas?
- elektroninio spamo reklama ir pristatymas;
- neapleidžia jausmas, kad tam tikri straipsniai yra užsakomieji, o tai dar labiau mažina svetainės objektyvumą skaitytojų akyse;
- vienus tekstus redaguoja, kitų – ne, kriterijai neaiškūs ir nesuprantami (bet kaip ir nusišvilpt);
- forumas nuo pat pradžių neveikė, bet niekas nepasirūpina nuorodos išėmimu – atsakingumas.
žinoma, mano jiems pateiktą straipsnį galėjo pas save ir įdėti, manau, kad tokia marketingo forma yra unikali lietuvoje, bet, matomai, unikali tik man vienam.