nusivyliau marketer.lt

kurį laiką dar skaičiau marketer.lt, paskutiniu metu vis rečiau ir rečiau, nes svetainė, mano galva, pradeda neatspindėti savo tikrojo pavadinimo. štai keletas mano pastebėjimų:

  1. pasikeitė svetainės „a“ dizainas, pakito „b“ išorė – nieko naujo ir nieko įdomaus ir aktualaus, o laikantis šia linija tikrai neprakusi ir marketinge nei naujo, nei seno, nei įdomaus nesužinosi, o tokie pokyčiai kaip pats faktas – niekam neįdomus. trūksta analizės, kuriai reikia skirti laiką ir dar kažką protingo parašyti, kodėl pakito navigacija, kokiu tikslu, kokios rizikos arba kam tas pokyčio eksperimentas – teorija yra sausa šaka;
  2. pradėjo darbo skelbimai rastis – visiškas „internetinis marketingas“, kuris ieško projektų vadovo;
  3. turinyje nėra analizės, tik plikas vienintelis faktas – atsirado nauja svetainė, pasikeitė kita – atmestinas darbas bet kaip užpildant marketer.lt turinį;
  4. pradėjo net komiksus publikuoti;
  5. į e-mail’us neatrašo 98% – tai kam jis tada duotas?
  6. elektroninio spamo reklama ir pristatymas;
  7. neapleidžia jausmas, kad tam tikri straipsniai yra užsakomieji, o tai dar labiau mažina svetainės objektyvumą skaitytojų akyse;
  8. vienus tekstus redaguoja, kitų – ne, kriterijai neaiškūs ir nesuprantami (bet kaip ir nusišvilpt);
  9. forumas nuo pat pradžių neveikė, bet niekas nepasirūpina nuorodos išėmimu – atsakingumas.

žinoma, mano jiems pateiktą straipsnį galėjo pas save ir įdėti, manau, kad tokia marketingo forma yra unikali lietuvoje, bet, matomai, unikali tik man vienam.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.