omnitel: nesibaigiančios klaidos ir netikslumai

jau darosi nebeįdomu, kai tokia didelė kompanija kaip omnitel, turinti tokią darbuotojų gausą, nesugeba nei klaidų ištaisyti, nei savo projektus suvaldyti.

  1. iš omnitel savitarnos apmokėjus sąskaitą, iš banko svetainės grąžinant atgal į savitarną, gaunamas „puslapis neprieinamas“.
  2. ežio klaida „7“ – gal testavo, gal nugriuvo, bet visiškai nesolidu net į tokią rinką orientuojantis (klaida iš anksčiau);
  3. ežio papildymo svetainė vis dar dvelkia senu ežio logotipu „gazuotas gazuotas“, kurį jau senokai pakeitęs „ežys. būk dabar“.

ir visa tai netyčia ir retai užsukus į omnitel.lt ir ezys.lt svetaines. kokybė nežavi.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *