svorio metimas #3

vėl grįžau prie šio užsiėmimo vietoj to, kad sėdėčiau ir gurkšnočiau raudoną vyną. papildysiu ir pakoreguosiu ankstesnius savo svorio metimo pastebėjimus:

  • namie ir svetur reikia valgyti nedaug ir rasti jėgų įkyrioms nemokamo maisto įsiūloms atsispirti;
  • rasti užsiėmimą ar veiklą, kuri nukreiptų mintis nuo alkio;
  • alkis – tai miražas. žmogui tikrai užtenka kur kas mažiau maisto nei mes galime įsivaizduoti ir juo labiau kiek mes kas dieną jo suvalgome. paprastas rodiklis – kaip dažnai tenka išlaisvinti slibiną rudį;
  • neprisiryti maisto nakčiai – savęs išbandymas ar nuo savo nustatytos valandos daugiau nebevalgysi. gal priminimo lapelis ant šaldytuvo? su šia problema aš kovoju arbata arba einu anksčiau miegoti;
  • svorio metimą įtakoja ne tik mityba, bet ir fizinis aktyvumas, todėl rytinė ir vakarinė mankšta turėtų išeiti į naudą;
  • alkoholis – didis priešas, kaloringas  jūsų žudikas.

ir visam tam yra būtinas pastovumas!

Komentarų: 1 on "svorio metimas #3"


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *