skirtingas palaikymas

negalima visko nurašyti ant lietuvos miestų mentaliteto skirtumų. aš nesu dviračių technikos ekspertas, lygiai taip pat nenoriu būti ir automobilių variklių ekspertu. man jaučiu malonumą valdyti tiksliai sustyguotą techniką ir jausti jos galimybes, nes tik tada galiu spausti iš jos visas galimybes. neseku aš technikos naujovių, nežinau ir man nesuprantamų detalių pavadinimų, nes nemanau, kad man tai reikia žinoti, nes aš – tik vadeliotojas.

įsigijau naują dviratį, nes nusprendžiau paįvairinti sporto discipliną – prie plento dviračių važiavimo ir bėgimo pridėti dar ir kalnų dviratizmą. draugų ir pažįstamų reakcija į tai gan skirtinga:

  • vieni džiaugiasi, kad ir aš pradėsiu kartu su jais važinėti, rungtyniauti, nelyginant kas stipresnis, o kas greitesnis. jie tiesiog džiaugiasi, kad su jais važiuos dar vienu pažįstamu veidu daugiau. lygiai taip pat jie nuoširdžiai dalinasi patarimais, konsultuoja ir padeda tiek važiavimo technikoje, tiek ir teisingame dviračio sustygavime. džiaugiuosi, kad tokių žmonių yra.
  • kiti gi randa priežasčių rasti prie ko prisikabinti – ratas kliba ar šakės spaudimas nėra tinkamas. pastabos yra gerai, bet nereikia jomis apsiriboti, po jų turi sekti patarimai.
  • dar kita žmonių grupė tiesiog šaiposi iš mano nežinojimo, todėl aš atsiprašau, kad negimiau visažiniu, kaip kad jie. kiekvienam savas kelias duotas – vieniems sunkesnis pažinimo džiaugsmas, o kiti tiesiog gimę su skaičiavimo mašinėlėmis.

neieškokime kiekviename žmogaus konkurento net tame, kad jis yra žmogus ir kad kvėpuoja tuo pačiu oru.

16 komentarų on "skirtingas palaikymas"


  1. keista, maniau tarp plentinių labiau į techniką žiūri ri kabinėjasi prie dviračio. Subjektyviai MTB atrodė patrauklesnis formatas. Bet gal tiesiog ne tų žmonių kompanijoje sukiesi? 😉

    Atsakyti

  2. cha ir vel tas birku ilgo matavimasis. itariu cia toks pseudo sportininku draugijos bruozas. siap dviratis ne kazkoks cosmic science ir paciam servisuotis gan paprasta. kam moketi kazkam kai turi dvi rankas ir galva 😉

    Atsakyti

  3. tas tai taip, bet kalbu apie žmonių požiūrį, pagalbą ir patarimą. vargstu su priekinio rato prisukimu, nes šakės veržlė sukasi kartu su prisukimo ašele. parašiau gamintojui.

    Atsakyti

  4. Sim, o kam teptis tas rankas jei turi galvą ir gali užsidirbt pinigų, kad tas rankas teptųsi kiti? 😉 vat pakeltų darbe algą, tai ir grandinę keist tysčiau pas meistrus, nors čia 5min purvinas darbas 😀

    Atsakyti

  5. tautis teisingai sako – kam tepaluotis, jeigu tai nėra malonumas, ypač jeigu per tam sugaištą laiką galima didesnę monetą užkalti, nei kad meistrams sumokėjus.

    Atsakyti

  6. tauti, cia is serijos kam minti pedalus ir prakaituoti, jei yra vidaus degimo variklis ir kondiske? tik jus kazkaip pamirstate pora tokiu smulkmeneliu: nuvezti dvirati kainuoja, pvz. man 20km, jei ji palikti dar 20km pasiimti + valanda laiko + rizika (jums kokia blondine nera ivaziavusi, ne? na tai ivaziuos kada nors). tada jus permokesite uz grandine viena kita lituka, sumokesite uz meistriuko darba. kiek grandiniu biski susitepes rankas pasikeisti galetum per valanda? o gal miske ir ranku nesitepti gavus prakola? 🙂 skambinti mamai, teciui, draugui, zmonai, meiluzei?

    taip as karboniniu rims’u nesitiesinsiu ar headset’u nepresuosiu, nes neturiu irangos (gal zinote kas pvz turi rimta spoke tensiometer’a?), bet pasikeisti kasete, grandine, sakes tepalus, kalades, susitvarkyti hidraulika ar dar koki smulku darbeli pasidaryti galiu ir nesusitepes ranku 🙂

    Atsakyti

  7. Juk tai lietuviška 😉 Nekreipk dėmesio ir visada džiaukis tais pažįstamais kurie tave palaiko ir kurie dalinasi informacija … o tie keisti kurie visada viską žino, pašiepia kitus ir nesupranta, kad patys kažkada buvo žali yra nuskriausti žmonės ir nereikia rimtai į juos reaguoti. Tokių visada bus ir kitaip būti negali 😉
    Beje labai norėčiau gyvai pamatyti tavo naują pirkinį, nuotraukoje jis fantastiškas 😉

    Atsakyti

Komentuoti: Tautis Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.