gresiantis pasirinkimas

kojos dar laiko, tai minu dviratį, o kai pradeda ožiuotis, bandau bėgiotis kruvinais kulnais. bėgimas asfaltu skaudina sąnarius ir stiprina blauzdas. pečių zona pas mane silpna, norėčiau naudotis skersiniu, bet nugarą paskausta. nėra skersiniui namudinių sąlygų. pečių zonoje dar turėtų kiti raumenys gyventi, kurie senai emigravo. gyromis nūdieną beveik niekas neprekiauja, o namie iš akademinės valties maža naudos. pilvas kaip už tėvynę, grynas kiaulė-voras. sutaupau ant guminio kamuolio pratimams atlikti. ir tepalai čia jokie nepadeda. svarstyklės dažnai būna prastos nuotaikos.

ryte nėra motyvacijos, nes trūksta miego valandų, o vakare po aktyvaus laisvalaikio jėgų yra tik pilvui prikimšti ir kojoms į lovą įkelti. kitas rytas toks pat, tik kartais pagiringas. tai kada mankštintis?

4 komentarai on "gresiantis pasirinkimas"


  1. man užtenka dviračio. į darbą/iš jo ~25km roundtrip, karts nuo karto „treniruotė nemenčinės plentu kiek nenusibosta.
    rytais irgi sunku, anksčiau keltis reikia, dažnai ir nekokios sveikatos, bet pirmi kilometrai išblaško.

    Atsakyti

  2. ir man sunkiausia atsisėsti, po to nieko daugiau nebelieka :). taip, dariau, reikia pergalvoti daug čia ir tikslus su prioritetais susidėlioti. visko norisi, bet laiko nėra, o po to ir noras dingsta. dainą užskaitau ;).

    Atsakyti

Komentuoti: artūras Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *