vitaminozė

esu įsitikinęs, kad aktyviam laisvalaikiui neužtenka viena lašinių su dešra ir rytine grikių koše, tad maisto racioną reikia papildyti desertu – maisto papildais, vitaminais. dažniau ar rečiau, aš kažką mažiau ar labiau intensyviau vartoju ir kad nepamirščiau, parašysiu ir čionais.

  • animal flex – stengiuosi naudoti žiemos metu, kad būtų investicija sporto sezono metu. nors aš to poveikio nejaučiu, bet bent save nuraminu. preparatas skirtas sąnariams.
  • vitaminas c – perku po 500ml ir kad būtų vandenyje tirpios tabletės. jo niekada nebūna per daug – gerai tiek šiaip profilaktiškai, tiek ir prieš bei po išgertuvių.
  • žuvų taukai – kad neatprasčiau nuo šlykštaus jų skonio. perku natūralius, be citrinų skonio ir visada tik skystus.
  • magnis b6 – vartoju tik tada, kai jaučiu magnio trūkumą: nevalingai pradeda trūkčioti veido raumenys.
  • animal pack – tik prieš rimtas treniruotes ir varžybas, kas dieną nevartoju.
  • gerimax arba power for men – kai visa kita pasibaigę arba įgrisę. kasdienis maisto papildas.
  • l-karnitiną – prieš treniruotes ir varžybas. anksčiau vartojau tabletėmis – nepatiko, dabar – tik skystame pavidale.

visa kita spontaniškai pagal poreikį.

5 komentarai on "vitaminozė"


  1. per žiniasklaidos kanalus buvo diskusija apie papildų naudingumą. įsiplieskė karštos diskusijos. galutiniame variante buvo prieita prie išvados kad vitaminas C saugiausias vartojimui. dėl kitų vitaminų ar mineralų reiktų išsitirti organizmą ir įsitikinti kad jų yra trūkumas. taip pat pažymėjo, jog ne visų organizmai vienodai pasisavina vienus ar kitus elementus, tad retais atvejai papildai gali būti nuodas kepenų bei inkstų funkcijoms. nors aš visai sėkmingai vartoju žuvų taukus kurie, be kita ko, yra labai skanūs!

    Atsakyti

  2. iš savo patirties galiu pasakyti, kad čia reikia būti atsargiems. net ir vitamino c dažnai padauginus, man rodos, kad skrandžio opa garantuota, ypač nevalgius. magnio trūkumą ir perteklių labai jaučiu, todėl padauginus kurį laiką jo nevartoju. viskas turi būti saikingai ir pamatuotai ;).

    Atsakyti

  3. Na ir manai, kad tau bus is jų kokios naudos?
    Tiesiog pinigų išmetimas į balą. O skirtumo ar tu sportuosi su maisto papildais ar be jų visiškai nėra. Tai tik reklamos triukas, kai raumeningas vyras, ragavęs ne vieną anabolinių saldainių rūšį, sako vartojau tą ir aną ir pažiūrėkit koks aš. O vitamino c reikia ringtis rūšį. Geriau manau askorutinas būtų nes didesnes dozės mažiau kenkia inkstam.

    Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.