sezonas on the air (2)

esamuoju momentu vienintelis man duotas tikslas – 5 val. per savaitę mynimo su minimaliais tarpais tarp jų. vadinasi reikia pratintis kas 2-3 dieną lipti ant baiko. orai permainingi ir savo sąlygomis nelepina, bet šis faktas niekas neįdomus, o verkšlenti nederėtų. laiką „pateisinamoms“ priežastims ieškoti skiriu argumentų savęs įtikinėjimui praminti. sekasi visai su bėda.

kadangi su šalčiu aš nedraugauju, o vieninteliai mano žieminiai antbačiai padarė ate, tai minu su rudeniniais, kurie vakar vieną koją įkėlė į karstą. nieko gero. ką gi, svarbu save nuteikti aprangą apsirengti, o po to patikėti 1 valandos mynimo melu. taip ir stiprinu imunitetą, kantrybę ir kojų mirkymą šaltose balose. su rudeniniais antbačiais ne kažkas – užtenka iki trinapolio vienuolyno per verkius nuo jeruzalės nusileisti ir kojos jau šlapios nuo purvo ir balų. iki saulėtekio trasos nuvažiuoti virs 20 minučių – pirmyn atgal jau netoli valanda, tas gerai nuteikia, saulėtekio mažas ratukas ~1 valandą, tai laikas prabėga nemonotoniškai, jei gerai kojos laiko šilumą, sukasi didesnis ratukas, dar +10 minučių. grįžti namo juk reikia ir kampo nukirsti neina, tai tą dvacoką norom-nenorom reikia sukti. taip iš valandos nusiteikimo gaunasi virš 2-jų. o čia jau beveik pusė savaitės norma – dar geresnė motyvacija.

kai oras visai šūdinas arba drabužiai tyčiomis dar šlapi, minu zwift’ą. buvau čia atsikandęs to reikalo, bet plentiniam baikui pedalus pakeitus į mtb, situacija pilnai išsisprendė kokybine prasme, bet ne iš esmės. bent šiuo metu galiu plentinį su power meter’iu eksploatuoti. zwift’as – virtualios lenktynės internete, gera priemonė laikui užmušti, nes garaže staklės ar roleris na visiška nuobodybė. o internete laikas bėga greitai, be to dar ir motyvuoja kokia atkarpą įkalti, ar nuo rato ką nors nukratyti. be to, garaže vėsuma smagu, namie tai gaunasi prakaito varymo mašina, nes po valandos mynimo po dviračiu prakaito balutė, o apranga kiaurai šlapia. bet užtat laikas net švilpia.

čia tik pedalų sukimas, neskaitant viso kito.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.